Тут ви можете лишити заявку на гарантійний ремонт приладу.

Зверніть увагу, дана заявка не стосується випадків повернення товару належної якості та платного негарантійного ремонту приладу. У цих випадках зверніться до наших менеджерів

 

Підстави для гарантійного ремонту:

1. Ви придбали прилад у нас або у наших авторизованих партнерів.

2. На ваш товар поширюється гарантія (наявний гарантійний талон).

3. На момент подачі заявки не сплив термін гарантії.

4. Серійний номер пристрою не пошкоджено.

5. Наявна несправність, яка визнана гарантійною.

 

Ознаки несправностей, що можуть бути визнаними гарантійними:

  • прилад не вмикається навіть після заміни батарейок чи підзарядки акумулятора;
  • виникла несправність під час виробничого використання після першого введення в експлуатацію;
  • виникла несправність в процесі експлуатації протягом терміну дії гарантії.

 

Процедура гарантійного ремонту:

1. Ви заповнюєте онлайн-форму (нижче), та вказуєте усі необхідні дані.

2. Очікуєте на зворотній зв'язок від нашого сервіс-менеджера - для уточнення характеру несправності.

3. Вашій заявці присвоюється RMA-номер.

4. Ви відправляєте прилад у наш чи партнерський сервіс-центр з обов'язковим вказуванням RMA-номеру у накладній Нової Пошти чи іншого перевізника. У разі, якщо ви самостійно завозите прилад - повідомте RMA-номер працівнику сервісу.

5. Ви отримуєте відремонтований прилад або заміну приладу в разі недоцільності ремонту. Час гарантійного ремонту залежить від складності та наявності запасних частин.

 

Підстави для відмови у гарантійному ремонті:

  • наявні фізичні пошкодження приладу;
  • ознаки потрапляння вологи всередину приладу;
  • неправильне використання приладу;
  • ознаки самостійного ремонту;
  • пошкоджений або знищений серійний номер;
  • гарантія не розповсюджується витратні матеріали (датчики, сенсори, мембрани, крильчатки, батареї, щупи, електрохімічні електроди, електрохімічні сенсори газових детекторів) та вбудовані акумуляторні батареї.