Процедура повернення Товару неналежної якості (бракований товар):

Ми перевіряємо всі прилади на працездатність перед продажем клієнту. Тим не менше, бувають ситуації, коли прилад виходить з ладу внаслідок заводського браку. В такому випадку:

1. Ми безкоштовно проводимо гарантійний ремонт та перевірку приладу. Строк усунення недоліків Товару - до 14 днів.

2. У разі, якщо прилад не підлягає ремонту - замінюємо на такий самий прилад. Строк заміни Товару - до 14 днів або за згодою Сторін.

3. У разі, якщо у нас на складі немає приладу, на Ваш вибір можливі варіанти:

- повернення коштів;

- заміна на аналогічний прилад.

 

Процедура повернення Товару належної якості:

Для того, щоб ви могли скористатися правом на повернення Товару належної якості у відповідності до ЗУ "Про захист прав споживачів", потрібно щоб було дотримано чотири умови:

1. Ви купували товар як фізична особа (норми вищезгаданого Закону не розповсюджуються на юридичні особи та фізичних осіб-підприємців).

2. Товар не входить до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями).

3. З моменту покупки Товару не пройшло 14 днів. 

4. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Зауважимо, що враховуючи наше прагнення йти на зустріч клієнтам, ми допускаємо незначне використання Товару для обміну (не всі категорії товарів), в разі, якщо це ніяк не вплинуло на його стан і вигляд. 

Зауважимо, що придбання приладів з метою одноразового використання ("безкоштовна оренда") не допускається. Якщо вам потрібен прилад для того, щоб однократно виміряти якийсь параметр, рекомендуємо взяти його в оренду або звернутися до компаній, які надають екологічні послуги

Для повернення коштів за Товар належної якості просимо заповнити форму і відправити разом з товаром та чеком на нашу адресу. Строк повернення коштів: до 7 днів.

 

Скарги щодо точності показань приладу

Маркет вимірювальних приладів "Сімвольт" має власний технічний центр та аналітичну лабораторію, завдяки чому ми можемо оцінити адекватність показань того чи іншого приладу. У разі обгрунтованих скарг Покупця щодо показань приладу, ми можемо перевірити роботу приладу та його показники власними силами.

У разі, якщо між Сторонами виникли суперечності щодо точності показань приладу і вони не дійшли у цьому згоди (наприклад, результати перевірки нашого центру це задовольнили Покупця), можлива передача приладу для перевірки його згідно ISO 17025 у органи метрології (з видачею Свідоцтва про метрологічне калібрування, за окрему плату).

Враховуючи наш багатолітній досвід, можемо стверджувати, що переважна більшість скарг на неточність приладу користувачами були недотримані процедури калібрування приладу або рекомендації, які викладені в інструкції. Тому рекомендуємо уважно ознайомитися з інструкцією до приладу та не соромитися задавати питання нашим спеціалістам.